Panaszkezelési szabályzat
Partnereink számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslataik benyújtására.
Hivatalos iratainkba való betekintés lehetősége mindenki számára adott (kivéve a személyes adatokat tartalmazó vagy más okból nem nyilvános iratokat). Iratainkba való betekintésre budapesti központi irodánkban, munkaidőben, előzetes bejelentkezés alapján van lehetőség.
Kapcsolatfelvétel postai úton:
1214 Budapest, Kossuth Lajos u. 152.
Kapcsolatfelvétel telefonon:
+36/1-217-0404
Kapcsolatfelvétel elektronikus úton:
rakellen@rakellen.hu
Az iroda nyitvatartási rendje:
hétfő-csütörtök: 10:00-16:00, péntek: 10:00-12:00 (előzetes telefonos egyeztetés)
Panasztevő jogai:
- joga van arra, hogy panaszt tegyen a fenti csatornákon (írásban a fenti postai és elektronikus levélcímen, illetve telefonon),
- joga van arra, hogy névtelen maradjon a folyamat során,
- joga van ahhoz, hogy a lenti folyamat alapján meghatározott időn belül panasza kivizsgálásra kerüljön, és panaszára választ kapjon
A panaszkezelés menete:
A postai úton érkezett panaszok beérkezéskor iktatásra kerülnek, az elektronikus levelek beérkezési dátuma az e-mail fejlécében rögzített dátum. A panasz a beérkezést követően az irodavezetőhöz kerül, aki szükség esetén a panasz kezelésébe bevonja az Alapítvány kuratóriumának elnökét. A panasz kivizsgálása legkésőbb a beérkezést követő munkanapon megkezdődik. A kivizsgálás eredményéről, a panasz kezelésének módjáról a panaszt benyújtó a kivizsgálás befejeztével tájékoztatást kap a panasztételi csatornán (postai úton vagy elektronikus levélben). Ennek időtartama 5 munkanap (ettől eltérő esetben a panaszt benyújtó értesítést kap az eljárás időtartamának meghosszabbításáról, illetve annak okáról). A panasztétel lezárását követően valamennyi kapcsolódó feljegyzés, adat tárolásra kerül az Alapítvány irodájában. Amennyiben helyesbítő tevékenység kerül indításra, annak eredményéről, illetve a bevezetés határidejéről a panasztevő tájékoztatást kap.
Panaszkezelési beszámoló 2018
Panaszkezelési beszámoló 2019
Panaszkezelési beszámoló 2020
Panaszkezelési beszámoló 2021
Panaszkezelési beszámoló 2022
Panaszkezelési beszámoló 2023
Panaszkezelési szabályzat